دانلود فایل word بررسي اولويت هفت عنصر آميخته بازاريابي ( 7p) موثر در جذبمشتري در باشگاه نفت گچساران

یا همایش : دومين همايش ملي علوم و فناوري هاي نوين ايرانتعداد صفحات :6چکیده مقاله: آمیخته بازاریابی از مولفه های مهم در تصمیم گیری و ارزیابی های مربوط به بازاریابی یک باشگاه است چون که آمیخته بازاریابی یا استراتژی بازاریابی ترکیبی از عناصر لازم برای برنامه ریزی و اجرای کل عملیات بازاریابی است . از سوی دیگر عناصر آمیخته بازاریابی قابل کنترل بوده و با یکدیگر ارتباط متقابل دارند . هدف پژوهش حاضر بررسی عناصر آمیخته بازاریابی موثر در جذب مشتری در باشگاه فوتبال نفت گچساران می باشد . پژوهش حاضر کاربردی و از نظر شیوه پژوهش توصیفی و از نوع پیمایشی است و

دانلود فایل word دکتر شکوهي و فيلسوفان تعليم و تربيت

س یا همایش : دومين کنفرانس بين المللي پژوهشهاي کاربردي در علوم تربيتي و مطالعات رفتاري و آسيب هاي اجتماعي ايرانتعداد صفحات :10چکیده مقاله: تعلیم و تربیت از جمله دغدغه های مشترک جوامع بشری است اندیشمندان و صاحبنظران تعلیم و تربیت بر این باورند که روش صحیح تربیتی پایه و اساس موفقیت هر ملتی است و معمولا بدون تعلیم و تربیت صحیح هیچ کوششی در جامعه به ثمر نخواهد نشست بی شک یکی از افراد برجسته و تاثیر گذار در مسایل تربیتی ایران که خدمات ارزنده ای در زمینه تعلیم و تربیت به این مرز و بوم ارایه داده اند، زنده یاد دکتر غلامحسین شکوهی می باشد که خدمات ارزنده

دانلود فایل word استفاده از رگرسيون متعامد جهت تبديل مقياسه اي مختلف زلزله به يکديگر

س یا همایش : همايش ملي پژوهش هاي کاربردي در افق هاي نوين عمران و معماريتعداد صفحات :14چکیده مقاله: همگن سازی کاتالوگ زلزله ها یکی از پیش نیازهای مطالعات تحلیل خطر لرزه ای یک منطقه می باشد که نیازمند به روابط تبدیل مقیاس های مختلف زلزله در منطقه هست. به دلیل وجود خطا در هر دو متغیر مستقل و وابسته، تحلیل رگرسیون استاندارد مناسب نیست و باید از روشی مانند تحلیل رگرسیون متعامد که خطای متغیر ها را در نظر گرفته است استفاده کرد. در این مطالعه سعی شده است با استفاده از رگرسیون متعامد و روابط موجود، رابطه ای مناسب برای تبدیل مقیاس های مختلف زلزله به یکدیگر